جستجو

شرح وظایف

  • اجرای مفاد کلیه اسناد گردشگری دو یا چند جانبه منعقد شده میان جمهوری اسلامی ایران با طرف های خارجی از طریق مکانیسم‌های تعیین شده نظیر کمیته های فنی مشترک، گروه کاری و ...
  • شناسایی همه جانبه ظرفیت های گردشگری کشورهای هدف جمهوری اسلامی ایران جهت توسعه و ارتقاء روابط گردشگری کشور
  • اقدامات لازم جهت برگزاری نمایشگاه­ های داخلی و خارجی، جشنواره­ ها، کنفرانس ­ها، سمینارها و سایر رویدادهای گردشگری و ارزیابی میزان کارآیی و اثر بخشی آنها
  • بکارگیری و اجرای طرح­ ها، روش­ ها و مکانیسم­ های شناخت و توسعه بازار، اطلاع­ رسانی و تبلیغات مطلوب در راستای افزایش ظرفیت های گردشگری
  • نظارت و ارزیابی به منظور توسعه و توانمندسازی فعالیت دفاتر اطلاع رسانی گردشگری در داخل و خارج از کشور
  • ارزیابی طرح ها، برنامه ها و فعالیت های تبلیغاتی و بازاریابی گردشگری و بهبود کیفی آنها از طریق ارایه راهکارهای پیشنهادی
  • معرفی و شناساندن امکانات، تسهیلات و همچنین انواع مختلف جاذبه­ های گردشگری کشور در قالب محصولات فرهنگی (پوستر، تیزر، لوح فشرده، رسانه های گروهی و ...) با همکاری سازمان­ ها و واحدهای مربوطه و بهره گیری از فن‌آوری های نوین اطلاع رسانی در داخل و خارج کشور
  • نظارت بر برگزاری تورهای آشناسازی ویژه دست­اندرکاران گردشگری و اصحاب رسانه داخلی و کشورهای بازار هدف
  • همکاری، هماهنگی و نظارت بر برگزاری رویدادهای گردشگری توسط ادارات کل استانی و بخش های خصوصی در چارچوب مصوبات مقرر سازمان
  • استفاده از فن‌آوری های نوین برای تبلیغات، بازاریابی و معرفی ظرفیت های گردشگری کشور با همکاری مراجع ذیربط
  • برگزاری، میزبانی و شرکت در نشست­ ها وکمیته­ های فنی مشترک گردشگری با مقامات و سفرای کشورهای بازار هدف
  • اقدامات لازم برای ایجاد ارتباط و حضور فعال در مجامع بین­ المللی گردشگری و اجرای سیاست ها و استراتژی های مصوب بازاریابی برای بازارهای هدف
  • بررسی و ارایه طریق جهت گسترش و توسعه کمی و کیفی فعالیت گردشگری با سایر کشورها بالاخص کشورهای منطقه و کشور های اسلامی
  • ارایه طریق جهت حسن اجرای تعهدات جمهوری اسلامی ایران در اسناد مربوط به نشست های کارشناسان ارشد و وزرای گردشگری سازمان های تخصصی بین المللی
  • تهیه و تنظیم برنامه های اطلاع رسانی و تبلیغاتی به منظور معرفی ظرفیت های گردشگری ایران در کشورهای خارجی و اجرای برند ملی گردشگری
  • انجام هماهنگی های لازم در خصوص بهره گیری مناسب از ظرفیت های نهادهای مختلف نظیر رسانه ملی، شهرداری ها، ناوگان حمل و نقل و ... جهت فرهنگ سازی در زمینه سفر و گردشگری در میان اقشار مختلف جامعه
  • ایجاد بانک اطلاعاتی به منظور ثبت و ضبط اطلاعات کشورهای هدف و پیشرو در صنعت گردشگری و سایر بازارهای تحت مطالعه در بانک های مربوطه
  • ارزیابی محیط بازاریابی در بازارهای هدف گردشگری ایران به منظور ارائه توصیه های لازم به بنگاه های داخلی جهت توسعه روابط گردشگری کشور
  • ارایه بروشور، جزوات، پوستر، راهنماها و سایر محصولات فرهنگی با همکاری وزارت امور خارجه و سایر واحدهای سازمان به منظور معرفی قابلیت های گردشگری کشور، اطلاع رسانی و تبلیغات در مجامع و مراکز گردشگری خارج از کشور
  • انجام اقدامات لازم جهت راه اندازی وب­ سایت چند زبانه گردشگری، تهیه اقلام تبلیغاتی و تولید و پخش تیزر و فیلم های مستند از طریق شبکه های ماهواره ای برون مرزی با همکاری مراجع ذیربط در جهت ارایه اطلاعات لازم در خصوص مراکز و جاذبه های گردشگری کشور در بازار های هدف خارجی

محمد ابراهیم لاریجانی

مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری
شماره تماس : 66582014
شماره نمابر: 66582171

تماس با ما

آدرس: خیابان آزادی، نبش خیابان رودکی، ساختمان حج و زیارت، معاونت گردشگری، طبقه اول
شماره تماس: 66582014-021
شماره نمابر: 66582171-021
آدرس ایمیل:
طرح پس زمینه
اندازه اسکین
اندازه فونت