جستجو

اطلاعیه شماره 12 ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر

 اطلاعیه شماره 12 ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر
در اطلاعیه شماره 12 ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از هموطنان درخواست شده هرگونه تخلف و گرانفروشی را به مراجع ذیربط گزارش کنند.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با صدور اطلاعیه ای بر اعمال حداکثر مجازات برای تخلف و گرانفروشی خدمات گردشگری تاکید کرد و از هموطنان عزیز درخواست کرد با مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی آنرا به مراجع ذیربط گزارش کنند:

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر اعلام داشت که با هرگونه تخلف احتمالی و گران‌فروشی خدمات و افزایش قیمت ها در واحدهای مرتبط با صنعت گردشگری مطابق با حداکثر مجازات‌های پیش‌بینی‌شده رفتار خواهد شد، در همین راستا مسافران و گردشگران عزیز می توانند شکایات و انتقادات خود، در خصوص نحوه عملکرد تاسیسات و موسسات گردشگری را از طریق سامانه 09629 ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و یا تلفن 124 سازمان تعزیرات حکومتی در تمامی استانها به اطلاع مسئولین برسانند تا رسیدگی لازم صورت پذیرد. همچنین کلیه مراکز و تاسیسات گردشگری موظف به نصب نرخنامه مصوب ممهور به مهر مرجع ذیربط در محل رویت عموم مسافران و گردشگران می باشند.

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر تاکید دارد هموطنان عزیز صرفاً از دفاتر خدمات مسافرت هوایی مجاز و معتبر که از سازمان هواپیمایی کشور مجوز دارند بلیط خود را خریداری نموده و با مراجعه به سایت سازمان به آدرس http://www.cao.ir/ می توانند لیست دفاتر مجاز را مشاهده و در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی، فروش بلیت چارتری تک بدون تور و سایر تخلفات آنرا به اطلاع سازمان هواپیمایی کشوری رسانده تا برخود لازم با متخلفین صورت پذیرد.


امتیاز به خبر :
طرح پس زمینه
اندازه اسکین
اندازه فونت